Jobbfri dag.

Godmorgon!

Resultatet av att jag inte behövde jobba idag blev att jag nyss vaknade. Efter att ha pratat med Michael ligger jag nu i soffan med laptopen i knät och väntar på att pappa ska komma hem med mat till mig. Fast det vet han inte om.. än. Jag tycker inte om att laga mat och det är så tidskrävande. Jag önskar dock att jag hade ärvt pappas intresse för just matlagning, men man kan inte få allt här i världen.

Idag tror jag att jag ska ta en tripp ner till stallet och se hur pollarna har haft det borta på betet. Satan vad jag har saknat att rida den här sommaren. Hoppas att jag inte behöver vänta allt för länge..

Jag kan inte förstå att Michael kommer hit på söndag. Jag är verkligen flygande på rosa moln medveten om vilket underbart förhållande vi har. Sedan ska jag fira gulliga Carro på lördagen om jag inte minns fel. Det blir nog en bra vecka. =)

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0