Jag önskar att jag hade stannat hemma.

Förjävligt nog blev det att jag och Charlotte drog ut ikväll i alla fall, speciellt långvarat blev det visserligen inte. Vilken nitlott. Jävla skit var det rent ut sagt. Det är inte ofta jag stöter på personer som drar fram den sida av mig som jag själv inte tycker speciellt mycket om. Men detta skedde ikväll, och jag var helt utom mig av allt adrenalin och frustration som fylldes i min kropp. Ibland glömmer jag bort vilka skitstövlar som finns i vår värld, för det är lyckligtvis rätt sällan jag tvingas stöta på dem. Förhoppningsvis fick det här svinet sanningen kastat i ansiktet på sig. Alla tjejer är inte blåsta idioter helt utan intelligens som dessutom inte vågar stå på sig.

Nu ska jag äntligen få sova. Imorgon är den här värdelösa kvällen glömd och min positiva inställning tillbaka.

Godnatt mina fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Antonia

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=13202,

om du blir medlem kan du vinna presentkort och andra fina priser.Allt är även helt gratis!



btw. älskar din blogg!

2008-08-08 @ 11:18:10
Postat av: erika

fin blogg lär jag säga, knäpper du bilderna själv? :)

2008-08-08 @ 11:28:28
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0