Jag har tappat mina vingar.



Jag har i flera dagar gått igenom garderob efter garderob, byrå efter byrå, i tron att återfinna mitt fina linne med vingar från Berlin. Men lika förtvivlad blir jag varje gång då jag har fått avbryta på grund av att jag insett att jag faktiskt gått igenom alla kläder som hänger i garderoben. Givetvis finns linnet någonstans i mitt hem, men frågan är bara var.

Jag sitter förresten och går igenom alla miljoner bilder jag har på facebook från diverse tillfällen (läs: så kallade jag-vill-ha-uppmärksamhetstillfällen - ni vet sådana som vi bloggerskor fullkomligt älskar!) Så det lär i alla fall bli en del äldre bilder upplagda kvällen till ära.. Inte för att ni har någon talan men det kan ju vara snällt av mig att förvarna er en aning. Vissa läsare är fullkomligt allergiska mot att se samma bilder mer än en gång. Personligen är jag en av dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är väskan och ving toppen från?

2008-08-29 @ 10:36:16
Postat av: Mandy

Båda är från Berlin! =)

2008-08-29 @ 12:22:53
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0