Jag är barnsligt förtjust i att åka trampbåt.







Jag vet inte vad det är, men att åka ut långt, långt ut på havet solandes på en trampbåt tycker jag är hur mysigt som helst. Att bada långt där ute, där man inte vet hur djupt vattnet verkligen är, tar fram barnasinnet ytterligare i mig. Att sedan komma upp på trampbåten och bara ligga och steka, ah det är så härligt! Mysigast var det givetvis då jag och Michael åkte ut... men det kanske inte är så konstigt. (:





En kväll kände vi för att leka turister...


Michael ser måttligt road ut, stackarn ;P


Kommentarer
Postat av: Maria

Var ni inte det då, turister? :-)

2008-08-14 @ 21:19:19
Postat av: sussie

hej amanda! :) får jag bara fråga, vad har du för mobiltelefon?

2008-08-14 @ 21:29:21
Postat av: Mandy

Maria: Nja, inte såtillvida att vi har lägenhet där nere och spenderat så otroligt mycket tid där, så känner jag mig verkligen inte som en turist där nere som gör "turistiga" saker. Michael i sin tur är ju därifrån. (:



Sussie: Oj.. hmm, jag har en samsung.. så mycket mer vet jag faktiskt inte, haha!

2008-08-14 @ 22:51:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: karro

wow vad brun du är!:D

2008-08-25 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0