Grattis Caroline 18 år!

Äntligen hemma! Som jag skrev i gårdagens inlägg så fyller älskade Caroline 18 år idag. Detta ska firas hemma hos henne med lite mingel, småplock och god dricka. Senare antar jag att tjejerna drar ut på krogen. Själv ska man upp och jobba imorgon så det får inte bli allt för sent. Sedan måste jag fixa med det sista innan min prins kommer... =)
Jag kan fortfarande inte förstå att han kommer hit imorgon, det är som en dröm.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan välja outfit för ikväll. I och med att vi ska spendera kvällen på Carros takterass så måste jag klä på mig ordentligt. Speiellt med tanke på att jag gått med en långdragen feber nu.

Kanske hinner jag uppdatera med bilder på min outfit innan jag åker, annars hörs vi när jag kommer hem.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: camilla

hoppas att ni får mysigt imorgon när han kommer! gäller att ta vara på tiden man har tillsammans :)

2008-08-16 @ 18:01:33
URL: http://metrobloggen.se/millsan
Postat av: selma

hur länge ska han stanna hos dig : ) ? skriv ofta kul och läsa bloggen nu !

2008-08-16 @ 19:55:52
Postat av: Mandy

Camilla: Verkligen! :)



Selma: Han stannar i sex dagar =) Det ska jag göra, vad roligt att höra! :D

2008-08-17 @ 00:00:57
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0