Godnatt!

Hela kvällen har gått åt att prata i telefon samt skriva på msn med min prins. Samtidigt har jag fixat med alla mina nya block så att jag har koll på vilket block som är till vilket ämne. (Det blev inget tioämnesblock det här året.. de är för tunga). Jag har även skrivit in det viktigaste i min nya filofax, lagt in viktiga papper i min mapp et cetera.

Imorgon har jag bara två lektioner, börjar inte förrän 12:55. Det ska bli underbart skönt att gå och lägga mig nu. Speciellt eftersom att jag har fått min dagliga dos av min fina pojkvän. Efter skolan ska jag motionera med min mamma förhoppningsvis, och därefter träffa Filippa. Vad vi ska göra vet jag ännu inte!

Godnatt mina läsare,

..Det är alltid fel människor som drabbas av olycka här i livet. Jag håller alla tummar jag har för att två människor som står mig oerhört nära snart ska bli bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0