Första skoldagen

Hej på er!

Har precis haft första lektionen i Historia B. Läraren har jag aldrig haft förut men hon verkar helt underbar och jag tror faktiskt att det blir en rolig kurs. Historia A gick väldigt bra så B-kursen blir nog inga större problem. Vi har självklart redan fått en liten läxa men det var ingen större chock att allt drar igång på en gång.

Nu sitter jag och väntar på Tessie, vi ska äta lunch. Därefter tar vi en promenad till Jarlaplan där jag ska ha filosofi. Sedan blir det matte C. Efter skolan tar jag en fika med Tessie. Därefter ska det inhandlas almanacka, pennor, block et cetera. Tessie har köpt den minsta lilla lapen jag någonsin har sett som hon har med sig till varje lektion för att föra anteckningar och så vidare. Jag tror att jag ska göra detsamma. Det är mycket lättare att ha allt samlat där än alla dessa block och papper överallt..

Dags att äta, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0