Första riktiga dagen på jobbet!

Hej på er mina turturduvor!

Första riktiga dagen på jobbet har varit toppen! Det märks att jag inte jobbat så mycket i mitt liv - jag är nämligen helt slut efteråt. Det känns som att jag skulle kunna sova ett dygn i ett sträck nu trots att jag egentligen är väldigt utvilad.

Jag måste bara berätta att jag fullkomligt älskar tjejerna jag jobbar med. Vi går så bra ihop och har redan så roligt tillsammans. Vi är fem tjejer som jobbar, men jag har en tjej kvar att träffa. Sedan ska en tjej sluta för att hon ska bli butikschef i en annan butik så 4 stycken är vi kvar.

Jag kommer jobba torsdag, lördag och sedan helt själv varje söndag nu veckorna framöver - vilket passar mig perfekt. Vi har så söta kläder i butiken och jag trivs som fisken. Jag älskar kontakten med alla människor, alltid vara trevlig och allmänt social och hjälpsam.

Nu ska jag äta en middag med familjen plus Emelie. Sedan får vi se vad som händer. Med tanke på att jag ska jobba ensam imorgon så blir det något lugnt och sansat.

Men mer om det senare!

Kommentarer
Postat av: Felicia [ BeforeSunset ]

Kul att första dagen gick bra då :)

2008-08-02 @ 20:38:30
URL: http://beforesunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0