Färdig projektidé!!

Hej på er!

Det blev dessvärre ingen ridning idag, men dagen har varit rolig i alla fall. Tiden har spenderats till stor del med Tessie på vårt favoritcafé där vi har skrivit vår projektplan. Jag avslöjar den inte riktigt än, men jag är säker på att ni läsare kommer att uppskatta den och förhoppningsvis även ta del av den. Eller, ta del av den kommer ni definitivt göra, men jag hoppas att det blir på bästa möjliga sätt. Lägger vi manken till så kommer det gå, det är jag säker på. Det kommer bli så grymt! Hur grymt är det inte att ha ett hundrapoängsprojekt som man längtar efter att få börja med? Det är trots allt ett år som vi ska hålla på med det.

Nu ska jag ta det lite lugnt här hemma, titta på lite top model och pussycat dolls repriser samt äta innan det bär av hem till Joakim och Bella. Hoppas på tårta! Jag är hungrig som bara den, som alltid.

Nu är det förresten exakt 3 veckor kvar tills jag åker till min älskade pojkvän. Förutom att det blir underbart att spendera tid med honom, hans fina familj och träffa hans kompisar så ska det shoppas! Jag ska även titta på hans (läs: vår :D) lägenhet som vi ska flytta in i om 10 månader. Kanske ska vi bo där nu då jag åker ner.. för att få vara helt ensamma. Men vi får se, jag vill ju umgås med hans familj och se den lägenhet han bor i nu också.

Nu är det vilodags! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilket är erat favorticafe? :)

din bligg är super bra :D

2008-08-28 @ 17:05:58
Postat av: ..

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=5185



KOLLA IN DÄR!

2008-08-28 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0