En otroligt sevärd film.

Hej babes!

Trots att planerna först var att gå och lägga mig runt nio, tio igår på grund av min trötthet så blev det inte förrän runt tre igår igen. Istället för att gå och lägga mig så åkte jag till min storebror och hyrde två filmer med mami, honom och hans flickvän. Det blev att jag valde båda två och den ena var dessvärre väldigt ojämn. Jag kommer inte ens ihåg vad den heter. Men den andra filmen vi såg kan ha varit den film som någonsin berört mig mest. Trade heter den och handlar om trafficking. Den berörde mig så otroligt mycket att jag fortfarande tror att detta har hänt mig eller någon i min omgivning. Ni måste helt enkelt se den här filmen, för det kan hända att jag aldrig någoinsin har sett en sådan sevärd film i hela mitt liv. För er som inte vill se tunga filmer så kan jag berätta att den här filmen får en att inse hur otroligt bra man har det.

Nu ska jag jobba, ska bli hur roligt som helst som vanligt! Jag hoppas att jag slipper få några returer eller felslag samt sälja mycket kläder. Sedan är jag glad! Och ser ni ut genom fönstret så är det ju faktiskt fint väder! Jag kan knappt tro att det är solen jag ser.. Snälla låt den få stanna, man blir på så mycket bättre humör.

Vi hörs lite senare och då ska jag uppdatera en del bilder härifrån Sverige.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bofsan

Trevligt blogg :P



Om du är i behov av en ny header, bakgrundsbild eller liknande eller har något tekniskt du behöver hjälp med så prata med mig :)

2008-08-10 @ 09:48:58
URL: http://bofsan.blogg.se/
Postat av: Emilie

Är det den här filmen?



http://img232.imageshack.us/img232/7744/1542xxlpj5.jpg

2008-08-10 @ 17:35:46
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Mandy

Emilie: Japp, det är den. En film man bara måste se!



Bofsan: Låter toppen! Jag lär återkomma.. =)

2008-08-10 @ 23:15:27
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0