En månad tillsammans.

Hej på er!

En liten uppdatering har jag tid med. Trots att mina förväntningar var skyhöga igår då jag skulle träffa Michael, så överskreds varenda förväntning. Min prins har gått och blivit ännu snyggare, charmigare.. men framför allt ännu mer kär i mig. Första sekunden jag fick syn på honom såg jag att varenda människa tittade på honom och många kunde inte slita blicken ifrån honom. Att han är min känns helt underbart.

Som förväntat har tiden hittills dock endast spenderats med Michael och ingen annan, vi sitter ihop helt enkelt. Vi kan inte vara ifrån varandra mer än en meter. Ifall jag var nykär i Italien, så har jag ingen aning om vad jag är nu. Jag kan inte sluta titta på Michael och jag känner mig verkligen som världens lyckligaste tjej. Det viktigatse av allt är att han får mig att skratta hela tiden, den egenskapen har jag aldrig tidigare funnit hos en annan kille som haft den här viktiga platsen i mitt liv.

Det blev som förväntat ingen sömn inatt men efter att endast ha myst här hemma hela dagen så känner jag mig pigg i alla fall. Nu har vi precis tagit en dusch och därefter ska vi röra oss in mot stan. Idag har vi nog egentligen inga direkta planer mer än att jag ska börja visa honom Stockholm. Efter några timmar lär vi nog vilja fortsätta här hemma där vi precis slutade... (;

Kanske går vi på bio ikväll. Pappa vill i alla fall laga middag åt oss, och vi ska äta alla tillsammans. Joakim och Bella kommer nog förbi också. Min älskade prins och hans fina familj har köpt en stor present till oss också som vi ska öppna idag då alla är hemma. Jag återkommer senare om vad det var för något. Jag har försökt muta Michael för att få reda på vad det är i.. men han är lika envis som jag är.

Jag tänkte passa på att avsluta med det viktigaste.. idag firar jag och Michael en månad tillsammans.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Fan vad glad man blir för din skull :)

Den där nykära känslan är den bästa i världen!

2008-08-18 @ 23:30:49
URL: http://fruhemlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2008-08-20 @ 13:40:35
Postat av: Rebecka

ÅÅÅÅH! Är han italenare? bor han i italien?? kan du inte berätta hur ni träffades? :D

2008-08-21 @ 17:04:56
URL: http://beckaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0