En del av mina vänner lyser numera med sin frånvaro..

Godkväll mina läsare!

Trevligt att ni alla verkar vara tillbaka välbehållna, i alla fall så saknas ingen enligt statistiken. Kvällen har gått åt att prata i telefon med lilla Saga och lilla Michael.. :) .. vilket betyder att jag inte kan må bättre nu. Det har för övrigt inte blivit någon powernap idag trots min trötthet. Detta med tanke på att jag vill kunna somna inatt.. man vill ju inte vara trött imorgon när jag ska jobba.

Sedan är det alltid tråkigt när vännerna hör av sig om diverse fester såhär en lördagkväll och jag tvingas tacka nej. Jag menar, hade jag inte jobbat hade jag inte bangat en sekund på lite party. Men det får bli en annan gång.. inom en snar framtid. =)

Innan jag återgår till mitt godis så tänkte jag bara påpeka hur komiskt det är hur många killkompisar det är i mitt liv som har tagit ett rejält avstånd nu när de är medvetna om att jag numera har pojkvän. Ska det vara så svårt att ha killkompisar som faktiskt inte vill mer än att "bara" vara vänner? Ur en annan synvinkel är det väl positivt att de tar avstånd istället för att försöka förstöra.. Men var fan är mina killkompisar?!

Ett som är säkert är att det inte är min förlust.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: ännu en amanda

du MÅSTE visa vad du köpte i italien!!!!!!:D:D:D och sedan vill vi ju se hur du klär dig på dagarna jue;D:D:D:D kuuul att du är tillbax!!!<3<3<3

2008-08-03 @ 12:38:04
Postat av: Mandy

Det kommer sötnosen! :)

2008-08-03 @ 19:10:05
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0