Elinore.

Hej mina vänner!

Åh vad glad jag är efter att ha spenderat ett par timmar med min fina barndomsvän Elinore idag. Vi har varit bästa vänner så länge jag kan minnas, men för ett par år sedan började vi glida isär utan anledning, och då har vi endast setts ett par gånger om året. Men nu känner jag att det kommer bli annorlunda. Idag var allt nämligen precis som då vi var små barn igen och jag kommer aldrig låta det gå så länge innan vi ses igen. 

Efter en runda på NK för att träffa min gamle räv Patrik så gick vi till Zanzi för en fika och en massa uppdaterande. En stor skillnad som jag lagt märke till speciellt nu då jag kommit hem från Italien är hur ovana Sveriges invånare är med höga klackar. Som ni vet går jag numera endast i klackar och jag kan erkänna att många av dem är väldigt höga. Men på folks blickar mot mina skor så hade det inte varit någon större skillnad om jag hade gått i så kallade horskor. Nåja.. en liten tanke bara. Dock inget som kommer få mig att ställa klackarna på hyllan. Jag brukar skämta med mina vänner om att det är rätt tragiskt att en av de stunder då jag är som mest tillfredsställd är med ett par höga klackar på fötterna. Men inte klagar jag inte. Jag har börjat acceptera att min last, passion - ja kalla det vad ni vill, är just skor och höga klackar. Och lyckligtvis har min omgivning gjort det också.

Nu ska jag ta tag i mina älsklingar och fixa ett fint boende åt dem!

Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0