Dags för jobb!



Godmorgon!

Idag väcktes jag av ett sms från Michael där han berättade att han är med i Venedigs newspaper i och med att han räddade en kvinna från att drunkna. Min älskade hjälte! Jag är så stolt över honom, och mina föräldrar likaså. Han har i alla fall köpt en kopia till mig så när han kommer hit med den ska jag ta en bild på den och lägga upp den här så att ni får se. Jag antar att vi får översätta texten också så att ni förstår vad det står.

Nu ska jag börja fixa mig och sedan börja jobba klockan tolv. Nice! Jag lunchar nog med mami idag och efter jobbet ska jag träffa Ebba. Jag har en hel del att uppdatera henne om, framför allt gällande Michael.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0