Dagen då vi officiellt blev en, 18 juli - 08

Godmorgon!

Då var det dags för första riktiga dagen på jobbet, och jag har precis valt klädsel. Ett par korta jeans från Italien, och ett långt svart linne från Berlin. Jag har inte sminkat mig ordentligt på hela sommaren och jag har faktiskt inte lust att göra det idag heller. Lite mascara, men inte mer. Det var så länge sedan jag hade mascara så jag har redan gnuggat mig i ögonen - precis som man gjorde då man var liten, och lånat mammas mascara för att fem minuter senare gnugga sig i ögonen omedveten om hur resultatet ser ut.

Idag jobbar jag till klockan fem och därefter tror jag att det blir bio. Igårkväll var jag bara hemma och pratade med älsklingen Michael. Med tanke på att jag ska upp och jobba idag så blev det en klockren hemmakväll.

Nu ska jag äta frukost!

Arrivederci ragazzi!

 



***

18 juli - 2008, Michael Pasian <3 Amanda Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0