Blabla

Jag kom hem för ett tag sedan, firandet av Bellson var jättetrevligt. Mycket gott att äta fanns det också vilket alltid är trevligt. Nu har jag pratat med mitt hjärtegull och ska alldeles strax sova. Jag tänkte först bara börja lite på min filosofiläxa nu, mest för att det känns bra att ha börjat på någon läxa.

 Imorgon har vi fortsättning på kick off:en till hundrapoängsprojektet. Syftet är att vi ska bli klara med vår projektplan. Men eftersom att jag och Tessie var så ambitiösa idag och skrev klart den i eftermiddags så har vi ledigt imorgon. Jag måste dock plugga, men en lång sovmorgon ska jag allt unna mig. På kvällen vankas det kräftskiva samt fest hos Henry, men mer om det imorgon!

Skriver kanske några rader om ni har tur innan jag går och lägger mig. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0