5 km

Hej igen!

Anledningen till att jag inte har uppdaterat på ett tag är för att jag har sprungit runt som en idiot i lägenheten och letat efter min ipodladdare. Jag ska nämligen ut och springa en halvmil tänkte jag, men att springa utan musik är verkligen ingen höjdare. Fast nu när jag inte hittat den har jag inte så mycket val, vid fyra tänkte jag nämligen starta.

Annars har jag pluggat matte samt sett min fina prins i webcam. Det var så länge sedan någon visade sig i webcam för mig. Haha ajaj, det där lät då fel. Men såfort man får en sådan där förfrågan om att se den andre i webcam så får jag en illamåendeskänsla inombords. För ett antal år sedan var det ju nämligen inte en persons ansikte man fick se i webcam. Usch vad vidrigt det var!

Efter att jag har sprungit ska jag ta en lång dusch samt invänta Ebba för att göra oss iordning. Jag tar med mig henne till Henrys kräftskiva där det efteråt vankas fest. Vete fasiken vad jag ska ha på mig, men det brukar ordna sig på något sätt.

Dags för blodsmaken att återfinna sig i hals och mun, beach 09 eller vad säger ni!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0