22:45

Hej mina vänner!

Jobbdagen har gått super! Nu är jag hemma igen och ska precis äta middag med mina föräldrar, Joakim och Bella. Därefter ska jag fixa klart det sista i mitt rum och göra mig iordning. Kvart i elva landar planet med Michael och det pirrar i hela kroppen. Det är så härligt för alla vänner och till och med bekanta är så engagerade i det här förhållandet så många är lika nervösa som jag är. På msn skrev 7 olika personer så fort jag loggade in och frågade om jag är nervös, vad vi ska hitta på et cetera. Det var lite gulligt! =)..

Vad ska jag ha på mig?! Jag har föreställt mig ögonblicket då Michael kommer gåendes emot mig och jag bara tappar fattningen totalt, vilket jag vet att jag kommer göra, och bara hoppa upp i hans famn och aldrig släppa taget. Det blir nog ingen sömn inatt.. Sova kan man göra då man är ensam. Tur att jag inte ska jobba förrän på torsdag.


Kommentarer
Postat av: zadaf

Vad hände med Carolines blogg?

2008-08-18 @ 04:48:57
URL: http://orkamode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0