13 dagar kvar <3

Hej på er!

Nu är jag hemma igen - ett par skor rikare. Snart ska jag sätta igång med städningen och då allt är klart har jag lovat er att lägga upp en bild på alla mina skor uppställda på hyllorna. Då kommer ni även få se dessa nyinhandlade. =)

Har nu fått höra av flera vänner som läst inlägget om Michael (det första inlägget jag skrev efter resan) att det var den underbaraste läsningen de läst på länge, en annan vän berättade att hon blev alldeles tårögd då hon läste texten. Jag är så lycklig över hur bra min omgivning, inte hela min omgivning tyvärr.. men nästan.., har tagit det här förhållandet. Jag är medveten om, precis som jag skrev i inlägget jag skrev om ovan, att det kan låta så oseriöst och naivt att komma hem från ett land som Italien och berätta att man fått pojkvän där nere. Men det glädjer mig att höra att mina sanna känslor har förmedlats.

By the way så blir det ny design här inom kort. Snälla Julie som jag länkar senare hjälper mig. Vad jag har sett tidigare så är hon grym med sådant där så ni kan nog ha en del förväntningar.. (;

Nu är jag hungrig som bara den, hoppas middagen är klar snart. Det negativa nu när jag jobbar i slutet av veckan och på helgen är att jag i princip är ledig då alla andra jobbar. Jag hade gärna ägnat mig åt lite party ikväll men hur många tror ni känner detsamma? Istället ska jag som skrivet tidigare ägna kvällen åt storstädning samt en massa prat med min älskling. Nu är det bara 13 dagar kvar tills han kommer. Den 18e då han är här hos mig firar vi dessutom en månad.

Det här kan inte bli bättre.


Jag och min fina broder. Michael ser ni till höger i bakgrunden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0