080808 - outfiten

Hej på er!

Idag är jag hur trött som helst. Jag satt uppe inatt, samt gick upp tidigare imorse för att göra klart mina läxor som var till idag. Det blev dålig planering igår helt enkelt, inte så likt mig så förhoppningsvis händer det inte igen. Det är verkligen inte värt det, sådan stress för så pass små läxor bara för att man har en bristande planering.

Idag ska jag ätnligen rida! Jag vågar inte tänka på hur länge sedan det var. Jag vet någon som kommer ha en enorm träningsvärk imorgon. Lår, rumpa och mage.. ajaj! Men det ska bli så roligt så. =)

Efter ridningen ska jag bara vila och ta det lugnt här hemma, samt prata en massa med min fina pojkvän. Imorgon är det projekt kick-off!hela dagen! Mer om mitt val av projekt senare..

På bilden till vänster ser ni förresten en outfit jag har glömt visa er. Bilden togs innan 080808.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0