02:17

Godkväll på er, den majoritet av er som sover samt den som är ute och partar, skulle jag tro.

Själv spenderar jag en jättemysig hemmakväll med mitt hjärta Tessie. Vi har smällt i oss onyttigheter som chips och dip samt en massa godis. Tessie är liksom mig en riktig träningsnarkoman, därför är det så härligt att äta en massa onyttigt med henne. Inte sitter vi och sörjer för att vi får lite extra fett i oss inte, eller planerar hur mycket extra vi måste träna framöver. Om man ändå äter onyttigt ska man väl njuta av det också. Annars är det väl rätt onödigt att överhuvudtaget äta det?

Vi har tittat på en av mina favoritfilmer Helens små underverk, som Tessie inte hade sett. Sedan har vi pratat med Michael via skype, pratat om allt mellan himmel och jord samt allt annat man gör en typisk tjejkväll med en av sina bästa vänner.

Alldeles strax ska vi i alla fall gå och lägga oss. Varför jag uppdaterar nu beror mestadels på att det blir ont om uppdatering imorgon. Jag ska jobba på Salt från halv elva till fem. Sedan sätter äntligen min dans igång imorgon. Jag dansar från 18.00 - 21.00. Träningsvärken på måndag kommer inte vara nådig.

Vi hörs imorgon gott folk!

Jag har varken ork eller lust att korrekturläsa texten. Bara så att ni vet! =)

Kommentarer
Postat av: Cookie- Alexandra, KAKHUSET

Helens små underverk är en härlig film :)

2008-08-31 @ 16:55:34
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Anonym

hejsan! det var en bok du läste förrut.. som hette något med, "vi måste prata om..." eller ngt liknande. Skulle verkligen uppskatta om du kan svara på detta och skriva vad boken heter plus författare! Kram!

2008-08-31 @ 19:38:06
Postat av: victoria

har du några bra tips på hur man tränar rumpan så den blir snygg och äppelformad som din?? gärna flera tips! kan man ens träna sig till en putig rumpa?? tips på träning av lår?

2008-08-31 @ 21:50:19
Postat av: Mandy

Alexandra: Jag vet, så sevärd!



Anonym: Jag återkommer med titeln samt författaren då jag får tillbaka boken av en tjejkompis som lånat den. Om jag inte minns fel så heter den "Vi måste prata om Kevin" Vilken författare det är måste jag dubbelchecka. Hur som helst, du måste läsa den!



Victoria: Jag har en massa tips för att träna rumpa och lår. Visserligen är det så här min rumpa ser ut, vare sig jag tränar eller inte.. Så att träna rumpan putigare vet jag inte riktigt om det går, men det du kan göra är att träna musklerna precis under rumpan, samt även själva rumpmusklerna. Jag tränar inte längre så mycket hemma själv genom att göra de typiska hemmaövningarna (som dock funkar, och som du kan läsa om i min blogg i flertalet inlägg). Utan jag får min "rump- och lårträning" från baletten samt ridiningen, då vi jobbar med exakt de musklerna som ger dig en fin rumpa :D Kolla igenom äldre inlägg så vet jag att det finns massor av tärningsinlägg för just rumpa och lår!

2008-08-31 @ 22:33:52
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0