When you need me

Hej!

Idag har jag haft en massa nya läsare här,
hoppas att ni stannar. :) I varje fall sitter jag för tillfället och pluggar -engelska just nu. What else? Nej men det är inte så illa faktiskt. Jag får hjälp av Jonathan, för er som kommer ihåg honom, så det är ingen fara. För att hålla mig vaken äter jag lakritsnappar och dricker coca cola med en citronskiva i - en favorit sedan barnsben ;) Till det lyssnar jag på musik och av någon konstig anledning började jag för ett tag sedan lyssna på Therese Anderssons låt When you need me, så nu har jag den på repeat. Jag minns att jag tyckte att den var riktigt bra då jag hörde den i Melodifestivalen men nu sitter man här och diggar den stenhårt. ;P Haha, men hon är ju grym på att sjunga och jag tycker fan om låten.



...Hoppas att ni sover skönt, lyckliga jävlar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en jättebra dag!

2008-04-28 @ 10:18:44
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0