Vita pumps

Hej mina vänner!

Natten med David var lika mysig som alltid.. :) Sjukt mysigt att somna i hans stooora famn och vakna likadant. Det är nästan så att lilla jag försvinner..;P  Vi gick i alla fall upp vid tio idag och då åkte han till sitt jobb och jag åkte till min skola för att ha matte. Sedan efter geografin så kom mamma in och mötte mig så gick vi runt i lite affärer och jag fick ett par vita pumps för att hon är så stolt över mig och mina resultat i skolan :).. lilla älsklingsmamma. Jag lägger upp bilder senare! Jag älskar dem redan. Ännu ett par i min samling vars antal jag inte håller koll på längre...

Ikväll är det dansträning hela kvällen men dessförrinnan ska jag lägga upp bilderna från igår samt äta middag.

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: antonia

du gillar verkligen pumps,verkar det som :).
och du skriver väldigt bra,fin blogg!

2008-04-29 @ 18:33:40
URL: http://antoniias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0