VINST PÅ PONNYCUPEN IDAG!! :)

Finns inte så mycket att säga. Jag fick som vanligt minstingen, hon hade bara gått två program tidigarei sitt liv. Känns som att jag alltid får dessa små, spända, busiga saker som inte har någon erfarenhet överhvuudtaget. Jag är i alla fall jättenöjd och det var verkligen roligt! Nu är jag helt slut och måste plugga ett antal timmar innan jag får sova. En av sakerna jag måste hinna med ikväll är i alla fall något roligt - jag ska nämligen jobba på koreografin som jag ska dansa upp på audition för VRG-musikalen på onsdag. Nervös som bara den är man, men det ska nog gå bra! Alltså får min kropp inte vila än.. dags att börja dansa!

Vi hörs lite senare mina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0