Våfflor med grädde såhär dagen efter?..

Godmorgon!

Idag är man sliten.. Jag hinner dock inte skriva någonting nu då jag verkligen måste hinna plugga matte innan jag går ner och rider. Först ska jag dock äta våfflor och grädde! Efter en liter vatten får vi hoppas att det går ner.. ;P Men jag tog bilder innan jag gick ut igår så jag lägger upp dem direkt efter ridningen samt skriver några rader om vad vi gjorde igår. Det blev dock en riktigt, riktigt rolig kväll måste jag säga.

Här bjuder jag på en låt från gårdagen..riktigt porrig låt är det. I nästa inlägg tänker jag lägga upp en annan låt som vi lyssnade på igår. Den var så nostalgisk att lyssna på så det var helt sinnessjukt. Jag lyssnade alltid på den innan varje klubbfest i åttan.  




Vi hörs senare!

Pussar / Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0