Studiedag

image442

Hej mina vänner!

Studiedag idag! Men inte är det så trevligt som det låter eftersom att jag måste plugga matte hela dagen. Men redan har jag hunnit med massor. Jag har pluggat en massa matte samt tränat tills hela min kropp bara skakade. Jag sitter fortfarande här och skakar en aning trots att jag tog en lång dusch efter. Magen är i alla fall väldigt tränad nu och jag funderar på om jag ska åka och sola nu i dagarna. Jag är rädd att jag kommit in i samma tankar som jag hade förr då jag var en riktig solariemissbrukare. I fredags då jag solade blev jag nämligen ännu brunare än vad jag brukar bli och därför vill jag inte att den härliga färgen ska försvinna. Men jag ska försöka tänka förnuftigt.. Jag är inte personen som planerar att använda botox i framtiden och därför kan det vara bra att inte sola mer än en gång i månaden, vilket jag faktiskt har hållit mig till det senaste året.

Nu ska jag åka och luncha med pappa, mysigt! Därefter tar jag nog en promenad längs vattnet alternativt joggar och sedan blir det plugg igen samt träna på min koreografi inför audition som jag har gjort om ytterligare.

image443
Den finaste färgen får man från den riktiga solen..


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hon som fixade min bloggdesign lottar ut en ny design. kika in på min blogg om du vill se!

2008-04-14 @ 12:46:31
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: karro

lyckos dig som blir brun så lätt och snabbt. när jag blir brun är det typ samma färg som alla andra hade innan de blev bruna(nästan), dessutom har jag typ inget pigment på benen känns det som, för jag blir aldrig brun där. riktigt irreterande:6

2008-04-14 @ 17:16:00
Postat av: Shock Value

Äkta bränna är snyggast! Ser så oerhört fint ut när man har något vitt av linne som du har :)

2008-04-14 @ 19:38:39
URL: http://shockvalue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0