Sommar = Krök och grillning på Djurgårn med Gyllene tider på högsta volym!

image475

image476

Efter mitt föregående inlägg började sommarkänslorna pirra i hela kroppen och snabbt som fan satte jag på klassikerna med Gyllene tider på högsta volym. Ett som är säkert är att då jag tar studenten ska mitt flak endast pumpa Gyllene tider låtarna. Det finns inga som helst alternativ.


Sedan ska ni vara glada att jag lägger upp ett par bilder ni inte har sett tidigare. Bilderna är på mig och världens bästa och sötaste Hanna. Dräggiga som fan är vi men ni skulle bara veta hur många timmar vi hade krökat innan bilden togs. Dessutom kommer jag ihåg att den här kvällen på Djurgårn var min åttonde dag i rad då jag krökat. Satan vad ofta jag får höra av Janne om den här kvällen alltså. Han brukar säga att han aldrig sett någon så full. Nu kommer det föredömliga in... (ni visste väl att det skulle komma? ;P) Jag gick på penicillin vid den är tidpunkten. Jag hade nämligen varit i Frankrike och fått världens värsta bihålsinflammation. Jag har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv och jag åt två olika typer av antibiotika. Visserligen var detta några veckor senare så jag höll precis på och friskna till. Jag blev i alla fall stupfull och har enligt Janne suttit på en trottoarkant och hade ögon som vägrade titta åt samma håll. Helt borta var jag.. Dessutom blev jag aldrig frisk vilket det verkligen inte var värt. Men jag lär mig av mina misstag =)..

Ge mig sommar, Gyllene tider, Djurgårn och älsklingshanna !!

Nu är det dags för dansträning hela kvällen. Hemma igen runt elva ikväll.
Ciao suckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vilken lycka det skänker varje gång du har uppdaterat :) du görmin dag många gånger med alla dina tips och inlägg där du berättar vad du gör och tänker

2008-04-22 @ 22:12:12
Postat av: Mandy

Åh, vad gulligt skrivet. Då kan jag bara hälsa dig att dín kommentar utan tvekan gjorde min dag :)

2008-04-22 @ 23:01:00
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0