Rätten att utnyttja sin position.



Hej mina vänner!

Nu har min matteelev gått härifrån och jag tänkte precis äta lite lunch. Därefter ska det dansas för heta Danne.. Haha snacka om att grabben har utnyttjat sina privilegier som en av våra koreografer. I hans koreografi som är enormt "streetig", "yoyoyo" - ja kalla det för vad ni vill ;) Så har han lite diskret sådär lagt in steg som skaka rumpa och svanka så mycket man kan.. Fuling är vad han är. ;P Men säg en kille som inte hade utnyttjat sin position i en sådan situation.

Kläderna han har valt för oss, notera att det är street, är tighta jeans och en ganska tight t-shirt som vi i mitten av dansen ska knyta upp om ni förstår hur jag menar. De kläderna ska vi öva med idag så vi får se hur det ser ut. Men jag tror att det kan bli en riktigt snygg kontrast. Jag menar, en helt och hållet tung streetdans som förvisso är väldigt feminin på sina håll - innehåller som skrivit ovan enormt feminina och smått porriga steg som på ett väldigt professionellt sätt är invävda i en grymt skicklig koreografi, det kan inte bli annat än grymt! ;)

Nu, dags för lunch!

Vi hörs senare mina trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, kan inte du be någon filma er dans och sen lägga upp den här???!! Skulle vara så roligt att se!!!

2008-04-27 @ 14:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0