Psyko? Jag?

image401Hejhej!

Mår lite bättre nu, men känner mig fortfarande helt konstig efter mardrömmen jag drömde. Det är nästan så att man känner sig lite psykobrud då man blir så påverkad av en dröm liksom.. Det var ju för guds skull inte ens natt då jag drömde! I alla fall är mamma hos mig nu och får mig trygg igen. Känns väl kanske som att hon gör det för att vara den snälla mamma hon alltid är, snarare än att hon faktiskt tror på hur mycket den hemska mardrömmen påverkade mig. I alla fall kan jag lägga ihop 1 + 1 och jag förstår var drömmen kommer ifrån. Jag hatar när man varit med om något som man bara vill glömma och så ska ens undermedvetna få en att nästan gå igenom det igen, bara det att man drömmer det. Men det känns ju verkligen som om jag varit med om det jag drömde.

Nu ska jag göra fruktsallad, plugga vidare och sedan ska jag bara ta det lugnt och titta på How to loose a guy in ten days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0