Otippade personer som följer min vardag.

image404Hej flickor och pojkar!

Nu har jag haft en aningen för lång paus från pluggandet, dags att plugga lite matte igen. Sedan ska jag äta lite kvällsmål som alltid, är som många av er vet hungrig nästan hela tiden.

Ser ut att bli besöksrekord idag igen. Undrar var ni alla läsare kommer ifrån. Jag upphör aldrig förvånas över vilka ni är som läser - riktigt otippade personer som erkänner att de läser måste jag medge. Men det är roligt! Så länge jag tänker efter en extra gång innan jag skriver...

Nu ska jag äta och plugga lite matte. Därefter film! Vilken slappdag det har varit idag, men sådant behövs också :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar:Tack snälla!Ha det så bra! Natti, natti!

2008-04-03 @ 22:53:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0