Nu blir allt som vanligt igen.

Hej :)

Som ni garanterat redan vet har Blogg.se stängt av sidan de två senaste dygnen, därav den obefintliga uppdateringen. Men nu fungerar allt som det ska igen, och ni kan se fram emot en himla massa uppdatering från min sida :)

I det här inlägget tänkte jag dock inte skriva så mycket mer än att jag har sovmorgon då vi har Resource day. Detta betyder att vi ska knata runt på Stockholms gator med Tyler och få reda på varför hus är uppbygda som de är. Vi kommer att se ut som riktiga turister minsann ;) Sedan ska vi på en föreläsning gällande information om vårt 100poängsprojekt vi ska ha i trean.

Därefter åker jag hem, sedan är det dags för de första dansträningarna efter lovet !!

Det känns härligt att vara tillbaka.

Pussar Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0