Lips!

image423Godkväll mina vänner!

Puh vad jag är trött! Sitter här med italienskan och ögonen riktigt turas om att slockna för några sekunder för att de är så trötta. Sitter och lyssnar på Eros och Gabrielle efter varandra och äter vit choklad med förhoppningar om att jag ska komma lindrigare undan. Så fort jag är klar ska jag springa till sängen!


Åh vad jag älskar min hemliga lilla kur jag har på mina läppar som är så nyttigt för dem och gör dem så rosa och mjuka naturligt. Jag kan inte minnas när jag senast hade läppglans. Tycker inte alls om det längre och framför allt är det inte speciellt kyssvänligt. Mycket bättre med mjuka, rosa läppar utan kladd. =)

Min älsklingslåt <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh den låten e så söt? vad heter den nu igen?

2008-04-10 @ 09:05:32
Postat av: Mandy

Ja den är underbar! Out of reach med Gabrielle :)

2008-04-10 @ 09:13:01
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: jajjaa

vad är det du har på läpparna? :)

2008-04-10 @ 11:36:56
Postat av: Anonym

ja, berätta hur du får läpparna sådär! :) //en alltid trogen läsare

2008-04-10 @ 16:00:24
Postat av: Anonym

men kom igen, du måste ju berätta? det är ju grejen med din blogg, att du tipsar och trixar och fixar och pysslar! :) du gör vardagen lite mysigare! så, berätta nu!

2008-04-10 @ 20:53:28
Postat av: Emilie

Snälla berätta vad det är du gör med läpparna :) Jag är verkligen i behov av en bra metod. Kämpar med torra läppar varje dag och "ömsar skinn" varannan dag. Det vore verkligen till stor hjälp för mig om du berättade. Det kanske inte låter så allvarligt, men det är ett stort problem för mig. Det är så störande när läpparna inte känns bra!

2008-04-10 @ 21:00:09
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Lino

Varför skriva sådär om lipsen utan att berätta? onödigt.
berätta istället, vad har du att förlora? :P

2008-04-14 @ 21:20:46
Postat av: Mandy

Det kommer!

2008-04-14 @ 22:11:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0