KM i dressyr - omgång 2

image410Då var det dags för andra deltävlingen i KM i dressyr!! Samling 12.30. Detta är alltså anledningen till varför jag gick och la mig klockan tio igår kväll och kunde vakna utvilad och redo att fokusera idag. Lite nervös är man allt. Hästarna lottas ju ut så jag vet alltså inte vilken häst jag ska tävla. Nyss pratade jag med min storebrors förra flickvän som bland annat är ridinstruktör, en hel del råd och tips har jag fått som jag ska keep in mind.

Uppdaterar er om hur det gick senare idag.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Banana sofrana

good luck!

2008-04-06 @ 11:12:20
Postat av: Malin

Lycka till!
Du va himla söt, fler porträtt bilder säger jag! =)

2008-04-06 @ 14:05:21
URL: http://mwereen.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0