Härmed får ni alla era fördomar bekräftade, enjoy!

Hej mina vänner.

Detta får bli det sista inlägget för idag. Det ser ut att bli en sen kväll i och med att jag var så dum som sov så pass länge tidigare idag. Istället för att sova sitter jag och läser "The things they carried". En historisk berättelse som är mycket intressant måste jag medge. Parallellt med det sitter jag med ett par vänner på msn och diskuterar presidentvalet i USA - mellan demokraterna. Obama eller Clinton. Jag har en av dessa som jag känner mer för, jag säger dock inte vem av dem. Om ett par veckor kommer vi att debattera om presidentvalet och i samma veva tänkte jag ha det som lite tema i bloggen så att några av er får lära er lite vett också. Då har nämligen jag mer kött på benen också och kan uttala mig mer objektivt kring det hela. För många av er låter detta säkert dötrist men jag ska se till att ni får med er lite kunskaper i bagaget genom den roliga vägen. Lite allmänbildning har ju aldrig skadat, eller?


Så nu får ni det bekräftat kära läsare. Det som diskuteras på lunchrasterna på VRG är vanligen Israel - Palestina konflikten eller presidentvalet i USA. När vi är sugna på att festa till det lite så diskuterar vi ingen mindre än Lars Ohly.

Back to the debate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0