Grym måndag! :)

Åh vilken bra dag det har varit idag! Det var inte speciellt roligt att kliva upp ur sängen imorse medveten om att tre prov stod på schemat. Men jag vet inte vad jag ska säga, alla tre har gått bättre än vad jag vågade hoppas på i min vildaste fantasi. Det är bara att bocka av tre saker på listan nudå! ;D

Då jag på min sista lektion, psykologin,  inte trodde att det kunde bli bättre berättade vår lärare att vi skulle få tillbaka psykologiproven vi skrev för någon månad sedan. För att göra historien kort så fick jag lovord så att jag blev alldeles rörd och var fan nära till tårar om sanningen ska fram. Fredrik som han heter är en lärare som jag beundrar mer än någon lärare jag har haft tidigare och jag har nog aldrig träffat någon som är så otroligt allmänbildad och kompetent till det han gör. Han är väldigt rättvis och ganska hård så när man får sådana lovord från honom kan man inte annat än ta åt sig av det han säger.

Efter skolan var jag så lättad och så glad så jag gick raka vägen till solariumet och ser nu ut som om jag varit vid Medelhavet på semester. Ni får se senare då jag lägger upp bilder på min outfit idag! Jag solade ju bara för några dagar sedan också och behöver egentligen bara sola en gång i månaden för att vara riktigt brun så ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu. Men jag kände att jag var värd det och det var även dags att ta min färg ett steg högre upp på brunskalan.. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och hör och häpna så ska jag inte plugga på flera timmar nu idag. Jag har fortfarande en hög med plugg men jag är så nöjd över mina prestationer idag så jag har gjort mig förtjänt av en pluggfri dag. Jag ska möta Patrik så ska vi sätta oss på en uteservering och bara ta det lugnt. Innan det ska jag ta kort på min outfit så får ni se den. Väldigt enkel men ack så söt.

Men nu, duscha!

Kommentarer
Postat av: stephanie

hur fan kan du vara så brun? skitsnyggt iaf :)

2008-04-28 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0