Godnatt!

   

Hej mina läsare.

Jag tänkte precis bege mig mot sängen och förhoppningsvis sova skönt. Som jag har tränat idag borde jag somna på en gång. Magträningen här hemma var inte att leka med. Sedan gick jag en halvmil på eftermiddagen också. Ska bli skönt att sova, och skönt med sovmorgon imorgon! =)

Ovan bjuder jag på en fin låt att lyssna på innan ni somnar.



För er som läste den återstående delen av det här inlägget som jag nu valde att ta bort, bara några minuter efter publicering, är svaret så enkelt som att det blev för privat. Det var något som jag inte vill att tusentals läsare ska läsa. Ni som hann läsa det fick ju en jäkla bra läsning i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj hur många läsare har du egentligen? :)

2008-04-16 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0