Gårdagen

Egoism rocks! Här ser ni hur jag såg ut igårkväll.

image465

image466  image467

image468

image469

image464

Ojoj vad mycket bilder det blev.. Ser ni hur snabbt mitt hår växer? Visst att det alltid har vuxit fort och trivs bäst som långt men såhär snabbt? Jag klippte det ju jättekort för inte allt för länge sedan. Men detta gör mig överlycklig. Äntligen kommer jag få ha långt, blont hår i sommar igen.

Kvällen igår började senare än planerat. Pappa var gullig och skjutsade mig till Kungsholmen där bland annat Charlotte, Sarah och Johanna var. Problemet var bara att Charlotte och jag inte riktigt förstod varandra så jag och pappa åkte till en helt fel gata och stod där ute och väntade i evigheter. Resan tog 50 minuter.. var då medvetna om att jag hade kunnat gå till festen hemifrån mig - så nära är det.

Det roligaste av allt var då vi stod och väntade på Charlotte och en tjej på en cykel kommer i full fart vinglandes på gatan mot våran bil. Av någon anledning var jag säker på att det var Charlotte, hon är så galen så hon kan ta en cykel och vingla fram på det sättet. Pappa är så rolig, för han trodde också att det var Charlotte och frågar mig varför hon alltid dricker så kopiösa mängder alkohol - hahaha! I alla fall så börjar pappa gasa som fan för att han tror att hon ska köra in i bilen. Sedan hoppar jag ur bilen och skriker något i stil med "Fan Charlotte hur mycket har du druckit egentligen och vems cykel är det?"  Varpå tjejen som sitter på cykeln stannar och tittar frågande på mig och jag då ser att det inte är Charlotte som sitter på cykeln.

Väl framme hos Stefan som för övrigt var så snäll och pratade med mig i telefon i säkert 45 minuter så att jag skulle hitta blev jag bjuden på gott vin. Sedan körde vi lite lekar och hade riktigt trevligt faktiskt. Om man bortser från den halvtimmen då jag fick ett samtal av en kille som jag inte längre har någon kontakt med men ringer då och då. Den här gången ringde han för att ifrågasätta hur jag tror att jag kan satsa både på modellande och mina fritidsintressen och samtidigt vad jag nu väljer att bli yrkesmässigt. Jag måste ju välja något av det tycker han! Det hela var bara skrattretande och ibland undrar man hur folk kan ha så lite att göra. Kvällen fortsatte sedan trevligt och jag fick två smeknamn kvällen till ära: Modell-amanda och Rid-amanda. Väldigt kreativt måste jag säga..

Vid tre gick jag och mötte A, för att sedan gå hem till honom. =)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0