Förkyld :(

Godmorgon!

I säkert en veckas tid har jag inte andats ordentligt här hemma på grund av att min mamma är dunderförkyld. Jag har så mycket att göra för tillfället vad gäller en massa olika saker så jag hinner verkligen inte med att bli sjuk. Vad tror ni hade hänt när jag vaknade idag? Jo, även jag är numera dunderförkyld. Ibland när man blir smittad på det här sättet håller det bara i sig i en dag eller så och sen försvinner det. Jag hoppas innerligt att det är så den här gången.

I alla fall börjar min samhällskunskap om knappt en timme så det är bara att slänga på sig kläderna och åka till skolan. Sedan ska jag rida och därefter fira Valborg med nära och kära.

Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Bloggen fortsätter tyvärt krångla, och bilder går inte att lägga upp alls. Ha en fin Valborg!

2008-04-30 @ 11:36:57
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0