Det enda jag önskar mig just nu är mer tid!

Tjena!

Jag gick och la mig tidigt igår. Well, tidigt för att vara lördag. Jag satt för övrigt och hade lite intressanta diskussioner med mitt ex igår parallellt med pluggningen som trots allt fick mig att inte tänka på hur tragiskt det är att sitta hemma en lördag för att plugga. Men igår var det alltså ingen fara.

Idag ska jag till att börja med hjälpa lillkillen en timme eller så med matten. Därefter är det dansträning som gäller. Jag har så fruktansvärt mycket plugg som ska hinnas med till imorgon då alla lektioner jag har innebär någon form av examination. Men det får väl bli efter dansträningen..

Vi hörs senare!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0