Dags för Ponnycupen på Gladö!

Godmorgon!

Nu är det dags! Dags för ponnycupen på Gladö. Vårt lag leder redan och har redan gått vidare, men vi ska göra det med klass. Alltså är det bara att vinna eller möjligtvis rida oavgjort som gäller idag. Jag är dessutom enormt sugen på att vinna den individuella tävlingen, trots att vi ska rida ett program som jag aldrig ridit tidigare. Det är en ny grej för ponnycupen att programmet heter "Dressyrryttartest" och alltså inte LB:1 osv. Men det går garanterat bra, ska bli roligt att tävla på deras hästar. Nu ska jag bara plugga på programmet, få i mig mat, ta fram de vita ridbyxorna och kragen och så vidare - sedan är det dags att åka. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: johanna

lycka till! ;)

2008-04-13 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0