Börjar se ljuset i tunneln..

image424


Tjoho!

Idag har det varit en bättre dag. Fördmodligen för att jag bara har haft en lektion. Visserligen var jag nära att bryta ihop på lektionen för att min migrän var outhärdlig, men allt gick bra i alla fall och den nya grammatiken vi ska kunna inför provet sitter redan som en smäck! Sedan känns allt bättre med skolan för att jag och Tessie har bestämt att vi ska börja plugga sådär mycket tillsammans igen, sova hos varandra i skolveckorna och jobba en massa tillsammans. Helt enkelt slå våra kloka hjärnor ihop och därmed uppnå så bra resultat som vi bara kan. Kommer ni ihåg arbetet hon och jag satt uppe med en hel natt då vi sedan gick till skolan, hade en presentation i engelska tillsammans och sedan lämnade in arbetet? Ni skulle bara veta vilka lovord vi fick gällande både presentationen och arbetet. Vi är ett bra team helt enkelt!

Nu har jag precis ätit lunch och ska göra mig iordning för att åka på ett ärende. Vi får se om jag hinner möta upp Anna innan eller hur vi gör. Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen i ett mörkt rum och vila huvudet. Men inte än - nu måste jag fokusera ett tag till!

Kramar!

'
En riktig Vicotrias Secret Fashion Show låt !

Kommentarer
Postat av: Tessie

vi är bäst tillsammans!

2008-04-10 @ 12:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0