Bilder på g..

image477Godmorgon!

Jag hinner inte skriva något om gårdagen i det här inlägget eftersom att jag ska hjälpa mammas kompis son med matten i en timme klockan 12.00. Därefter ska jag rida i det fina vädret men efter det har jag en miljon bilder som jag kommer att lägga upp i de kommande inläggen. Så det blir förmodligen mycket uppdatering nu! :)

Det är så härligt nu när det är så fint väder, det enda smink man har och bör (!) ha är mascara. Annars är det ganska meningslöst att sitta i solen med ansiktet mot solen eftersom att man ändå inte blir brun! Trots allt är det halva tjusningen med det hela..

Den här bilden togs igår kväll vid 21.00. Ser ni vad ljust det är? Därav den stora tjocka koftan jag hade på mig... Kvällarna är ju inte jättevarma ännu. Men det kommer, det kommer.

Vi hörs sen då!











Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en skön dag! :)

2008-04-26 @ 12:08:34
URL: http://whitepeacock.blogg.se
Postat av: Anna

Hej!
Skulle inte du vilja lägga upp en bild på din mage som du skriver så mycket om? Man blir nyfiken på hur den ser ut! =)

2008-04-26 @ 13:46:25
Postat av: Mandy

Detsamma Sandra! =)

Anna: Haha självklart kan jag göra det! Tanken har slagit mig tidigare men det har känts lite creepy att lägga upp en bild på min mage. Men jag ska fixa någon bild så får du se vad fin den är (:

2008-04-26 @ 16:25:21
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anna

Va bra! Det kommer bli mitt mål i sommar att få en mage som är lika fit! =) Så du får gärna skriva lite om vilka övningar du gör också!

2008-04-28 @ 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0