Tapas och bio med Filippa!

Godkväll mina vänner.

Efter städningen igår begav vi oss hem till Ebba. På vägen hyrde vi film och köpte med oss en massa godsaker. Det blev filmen hata Göteborg. Riktigt värdelös om jag får säga det själv. Efteråt såg vi en riktigt bra film som jag dessvärre inte minns namnet på..

Ikväll har jag varit ute och ätit och sedan varit på bio med min sötnos Filippa. Vi var på en restaurang på Kungsholmen och åt tapas, hur gott som helst! Pratade på om allt som hänt sen vi sågs sist. Plötsligt hade vi bara fem minuter på oss att ta oss till Sergel innan filmen började- Gick väl sådär, men vi missade ingenting av själva filmen i alla fall.

Filmen var bra tycker jag. Vi såg Kärlek på menyn. Absolut en sevärd film men den var rätt förutsägbar. Hade med mig kameran för att ta lite bilder, men det togs självklart inte en enda bild under middagen, tråkigt.

Tog dock lite bilder innan jag åkte och träffade Filippa.









och så en bild på bästa Filippa..



Godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! :)

Åh, har du lust att klicka på mina tre reklamgrejer till vänster på min blogg? Vore verkligen jättesnällt.. (a)

2007-10-31 @ 02:26:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Linnsan

Vilket gulligt rum ;) Jag har också massa rosa och sånt i mitt rum haha :P

2007-10-31 @ 10:43:00
URL: http://Linnsaaans.blogg.se
Postat av: Linn

VART HAR DU KÖPT DEN SVARTA TRÖJAAAAN???? SVARA SVARA SVARAA :D

2007-10-31 @ 11:43:42
Postat av: :D

du är så sjuuuuuuuukt lik amanda i ugly betty!!!

2007-10-31 @ 23:34:40
Postat av: Emilie

Vad är det för jeans du har på dig? =) Miss Sixty? Skitsnygga iaf!

2007-11-01 @ 01:19:10
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Anonym

Du e sjuuukt snygg,
helt gorgeous!

2007-11-01 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0