Städbilder..

Städningen igår tog mig och Ebba drygt 8 timmar. Nog hade vi väntat oss att det skulle ta lång tid, men 8 timmar.. och då måste jag ändå medge att vi var oerhört effektiva och ägnade endast tiden åt att städa och bli klar med skiten.. här kommer lite före-bilder.. dum som jag är har jag inga efter-bilder, bara några där man kan se i bakgrunden hur fint det blev. Men där bokhyllorna är, där ebba har gjort det hur fint som helst med ljus, rosenblad och porslinsprydnader..samt mina nallar som inte längre får hålla mig sällskap i sängen, står fint placerade. Nåja jag lovar att ta en bild där ni får se hur fint det blev!

115055-80 115055-81
ebba har handen full av damm..                                        ebba gråter.. jag förstår henne..

115055-82
pappa vågar sig in då läget var som mest labilt..



och så har vi...

115055-83

..en glad Manda i ett välstädat rum =) Skrivbordet ska ut imorgon och där ska en vit soffa stå istället!


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit vilket stökigt rum du hade!xo haha. MEN VAD FINT DE BLEV! du måste defenetivt ta ett "efter-kort"! åh vad kul att man fick med en liten "dagens outfit" oxå!xD fortsätt så! me like you!

2007-10-31 @ 23:20:50
Postat av: Anonym

vart har du köpt de där jeansen? :)

2008-10-26 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0