Kvällsinlägg!

Godkväll!

Kvällen har varit mysig. Vi har ätit tarta och haft det trevligt! Nu ar jag hur trott som helst och med tanke pa att jag ska vara helt klar, inklusive sminkning + har osv senast klockan ett, sa maste jag sova snart. Gaspningarna avloser varandra och jag kanner hur mina pasar under ogonen gor sig identifierade. Och mot det... galler bara somn! ;)

Se vilka fina naglar jag har pa den har bilden. Det ar mina egna och dar var de hur harda som helst. Gah! Vill ha tillbaka dem nu nu nu. Men da ridningen satte igang klippte jag av dem. Eller om jag inte minns fel sa gick en av och da ville jag inte ha kvar de andra som var sa fina. Det sag inte klokt ut med en vanskapt nagel och resten fina. Da far alla vara fula istallet.. :P Nu nar jag tanker pa det sa ar jag faktiskt lite san i allt jag gor. Som da jag fick ett VG i svenska och resten mvg sa kande jag direkt att jag lika garna kan fa vg i resten av alla amnen i fortsattningen. Det var liksom redan forsent. Likasa nar jag rider, eller dansar.. borjar det ga daligt och tranaren marker det sa hander det ofta att jag ger upp och later det ga daligt den lektionen. Jattedalig egenskap som jag absolut maste jobba med!



Buonanotte e arrivederci ragazzi!

Kommentarer
Postat av: mm

Hoppas du får en ny eller fixar din dator snart så att du kan skriva åäö!

2007-10-11 @ 13:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0