I´m back!

Hej mina kära läsare!

Idag har jag goda nyheter. Datorn är fixad och jag har hur många bilder som helst att dela med mig av! Som ni förstår tänker jag inte lägga upp alla samtidigt utan jag tar dem successivt. Men jag kan tipsa er att hålla ögonen öppna! =) Då jag har en snabb och väl fungerande dator nära till hands nu igen kan ni vänta er mycket bloggande och mycket nya bilder! Äntligen :D

Gårdagen blev rätt speciell.. hade tänkt lägga mig tidigt för att sedan orka med allt plugg jag har att sköta idag. Istället slutade det med att David hämtade upp mig igårkväll .. eller ska vi säga natt.. kvart i ett. Vi åkte hem till honom, tittade på film och sussade. Imorse fick jag mig ett slag i ansiktet då jag fick den stora äran att väcka denna man. Herregud vad jobbigt min mamma måste ha det med mig varje morgon. David är nog en av få som lyckats slå mig vad gäller morgontrötthet. I varje fall skjutsade han mig runt åtta, lyckades dock ändå komma en kvart för sent :/

Slutade för två timmar sen, nu ska jag plugga. Ikväll är det dansdags! :D




image1291

Två bilder från min syster Bellas födelsedag, säkerligen redan sedda av majoriteten av er.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: mira

kul att du är tillbaka :D

2007-10-25 @ 15:31:12
Postat av: Anonym

vill se de där höst bilderna som du skulle lägga in i bloggen på DIG :D

2007-10-26 @ 10:07:38
Postat av: silva

vad är det du har på dig på den sista bilden egentligen, en tomtedräkt eller?

2007-10-27 @ 18:55:10
Postat av: Anonym

roliigt att du är back on track, ser fram emot mycket bloggläsande nu !! :D puuss

2007-10-28 @ 16:26:42
Postat av: Mandy

Ja precis Silva, härligt att någon uppmärksammade det! Kände för att klä upp mig lite, jag menar.. det är ju inte långt kvar till jul!

2007-10-28 @ 17:48:16
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0