Helg!

Hejsan!

Imorse hade jag tyskaprov,
vilket var oforberett och inneholl horforstaelse, lasforsteaelse samt skrivning. Gick mycket bra sa nu kanner jag mig valfortjant av helg! :) Pa idrotten hade vi orientering, gick ocksa bra tack vare min kara kartlasare Teresa, jag fick vara springpojke;) Sedan var det dags for mentormeeting med fika, liksom varje fredag. Och darefter engelska. Var gulliga engelskalarare hade lovat oss att fa tillbaka vara essays idag, han ar valdigt seg pa att ratta namligen. Men han lovade oss haromdagen att om han mot formodan inte hade hunnit ratta klart sa skulle vi fa nagon overraskning. Sa dar kom han med en TV och tva stora pasar godis till engelskalektionen idag. For min del far han garna vara seg med rattningen vid andra prov och inlamningar ocksa ;) Vi sag Billy Elliot som ar en ratt bra film, och darefter slutade vi. Inte oifta man far sadana skona lektioner langre, bara att tacka och ta emot!

Sedan akte jag och traffade Patrik. Vi borjade direkt knata runt efter en ny jacka till mig. Vi hittade en fin pa Kookai och en fran Hugo Boss. Vi far se om jag koper nagon av dem, de var i varje fall riktigt fina pa olika satt. Sedan kom Linus och darefter aven Charlotte. Vi knatade runt och gjorde egentligen ingenting speciellt. Jag sprang omkring som en liten jag vet inte vad dar i mina hoga klackar da Linus och Patrik ville fa tag i mig och kasta omkring mig. :P Efter ett tag kom Matthias forbi och sedan akte jag hem. Brorsan ringde pavag hem sa vi tog sallskap.

Idag fyller min underbara bror 30 ar! Kanns som om det var igar da han fyllde 25. Ikvall ska han dock inte firas mer an vi i familjen och hans flickvan ska dricka lite champagne och ata tarta! Ja, jag tror faktiskt att det forstnamnda galler mig ocksa. Imorgon ska vi till Uppsala redan pa dagen. Vi ska namligen fira min brors examen med alla andra nyblivna ekonomer, lakare, jurister och sa vidare. Det vill saga en massa sota pojkar med hoga ambitioner dessutom! Pa kvallen ska vi flera hundra ata middag och sa ar det gask pa kvallen med en massa dricka och grym musik. Det ar dresscode sa jag maste hitta nagot riktigt fint att ha pa mig, svart vill jag ha i alla fall. Stilrent och bra. Tror att det blir en svart tubtopklanning jag har. Mamsen och papsen aker hem efter middagen, sa ska jag sussa hos Sebastians flickvan efterat, det blir perfekt!

Nu maste jag vara lite social med de andra! Det har ser ut att bli en perfekt helg med allt vad det innebar.

Bilder ni alla sett ett par ganger nu, haha! Jaja, jag har ju fatt en del nya lasare den senaste tiden ;D



 

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: a

du har så otroligt vacker färg på ögonen :)

2007-10-06 @ 13:14:54
Postat av: !

Älskar dom där bilderna..

2007-10-11 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0