Fest, bakisshopping samt kvistsväljning!

Ojojoj var ska jag börja?

Igår åkte jag till min syster Bella runt sjutiden.
Vi gjorde oss iordning och åt middag, därefter begav vi oss till Jenny Kullin där det vankades fest. Vi drack vin, jag själv gick med i en form av tävling med två grabbar som hävdade att tjejer inte kan dricka sprit.. bevisade motsatsen och vann tävlingen, vilket kom att ge mig något att sona för senare.., sjöng och dansade! Kvällen blev lyckad med Jenny, Bella, Ebba, Erika, Johanna, Mathilda, Hedda och en massa andra partyglada människor!

Då det var dags att åka hem minns jag inte riktigt allting.. I varje fall ramlade jag och Bella in i en buske vilket tydligen hamnat på bild (?) också, för att jag sedan i fallet ska ha svalt en kvist och min hals har gjort ont som in i.. hela natten och dagen. Såg till min förtvivlan att halsen blöder till råga på allt. Tack för all hjälp till bland annat Ebbson och Johanna, gullungarna <3

Jag och Ebba följde Bella till dörren för att sedan åka vidare till Danderyd. Eller först fick jag mitt efterlängtade nattmål att äta och därefter blev vi hämtade av en snäll Andreas vid Centralen. I danderyd var det rätt lugnt, vi tittade på film och lite annat.. sedan fick vi skjuts hem till Ebba där jag somnade i hennes famn, som alltid. =)

Ebba som skulle jobba imorse åkte iväg vid elva, jag stannade dock kvar ett tag och tittade på Idolreprisen och åt frukost med hennes käre fader, mycket trevligt. Vid två mötte jag mamma i stan och vi shoppade som tokar! Jag fick med mig två riktiga partyklänningar hem, båda i silver, två par pumps, två jackor (de köp jag blev mest nöjd med för övrigt) två skärp och två tröjor. Jag håller redan på och tar lite bilder med mig och mina köp, lägger upp dem senare!


Ikväll ska jag och min hals.. och mitt huvud ta det lugnt. Jag ska titta på Beck - I Guds namn med mina bröder och Sofia, och bara äta en massa bakismat. Det blir mumsigt! Imorgon ska det festas igen =)




Systrar och bästa vänner.


den bjuder jag på..



och två av säkert ett hundratal bilder som ni inte sett än!





Puss på er!


Kommentarer
Postat av: :)

fina bilder som vanligt! hur gick det på ridtävlingen? :)

2007-10-28 @ 19:03:23
Postat av: Anonym

ÅÅÅH, VA JAG AVGUDAR DIG PÅ ALLA SÄTT!!!! fortsätt skriiivxD och ladda upp me massa massa kort på din coola stil!!!

2007-10-30 @ 01:02:57
Postat av: Olivia

är inte det blondinbella med på bilden

2009-01-06 @ 15:46:13
URL: http://olivya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0