Ebba Guhnby.

  

Nar jag anda ar inne och skriver kanner jag att det ar hog tid for mig att tillagna ett inlagg min basta van Ebba. Jag kan nog med handen pa hjartat saga att jag aldrig haft nagon som funnits dar for mig i vatt och torrt som Ebba alltid har gjort, fran den dag jag larde kanna henne. Hon har blivit en stor del av mitt liv och aven en del av min familj dar alla familjemedlemmar har en relation till Ebba som ar over den vardagliga. En unik och grym tjej som har blivit en stor del av mig och varit med och format den jag ar idag, utan minsta overdrivning.

Min prinsessa


och nu fruktansvarda bilder.... ebba kommer att doda mig, men formodligen har jag redan hunnit ta kol pa mig sjalv innan. Att lagga upp dessa bilder ar sa inte okej, egentligen..

Tunnelbaneparty haha 



ocksa en... jag vet inte vad.. far avsluta detta inlagg...

F?rkr?
Min alskling kan inte sluta se pa mig (; tihi! Att "jag-ar-for-cool-for-att-se-in-i-kameran" rakar vara miss Guhnbys pose hor inte hit! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

de har ar ganska pinsamt...

2007-10-11 @ 11:47:58
Postat av: Ebba

Du är så jävla goo hjärtat. Och det finns så många anledningar till varför du betyder så mkt för mig som du gör.. Men de är allt för många anledningar och det är allt för okänsligt att ta upp dessa i form av en kommentar i en blogg. Dessutom så rör det bara dig och mig mitt lilla hjärtegull! (;

2007-10-11 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0