Morgoninlägg.

Godmorgon.

Torsdagar är så sköna.
Jag har nämligen bara två lektioner, vilket betyder att jag slutar redan tjugo över elva efter rättskunskap och italienska. Pappa skjutsar mig till skolan idag också så det ska bli skönt, är väl i och för sig mer vanligt än ovanligt...

Klockan tolv ska jag möta Carro för en fika, vi har en massa att prata igenom och råd att få av varandra! Bara jag hittar till stället så ska väl allt gå bra, mitt lokalsinne är nämligen inget att hurra för, minst sagt.

Tänkte faktiskt, för en gångs skull, ta en bild när jag kommer hem idag - inte bara på outfiten utan hela mig. Då blir jag liksom lite extra pushad att faktiskt sminka mig idag. Jag är rätt dålig på att sminka mig till vardags. mycket bra för hyn dock!

Nej, nu ska jag springa och sminka mig litegrann. Vi hörs senare! <3




Thank god for Euphoria, klarar mig inte en sekund utan den parfymen.

Kommentarer
Postat av: Martin

den där parfymen älskar jag, min flickvän har den också!

2007-11-15 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0